About you

Engelskan är klar.. nu är det bara svenskan då!
Men jag måste vänta till Sofia loggar in, så hon kan hjälpa mig.. Hon är duktig när det gäller svenska.

Jag har egenligt jättemycket saker jag skulle vilja skriva, allt mellan himmel och jord. Bara få skriva av sig allt! Men jag vet inte om det är lite riskerbart här på bloggen, kommer väl lite negativa elaka kommentare då ex: Åh, inte synd om dig osv... För de enda dom tror att man gör det för är för att få all uppmärksamhet, men så är inte jag,punkt slut!

Aja, ska väl försöka påbörja svenskan iallafall.


Du är det finaste jag har, jag vill leva med dig i all framtid. Jag vet att man inte ska säga VI ska det alltid vara.
Men det är det jag vill, du är den finaste människan jag någosin har träffat, och dig kommer jag alltid att älska oavsett vad.
Du är min prins (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0