Hot Tottie

Nu sitter jag här proppmätt på älgbiffar, men riktigt gott var det!

Jo som jag sa så ska jag försöka sätta igång pluggandet...snart... Jag ville, eller har lust till att fara och kika på Nisses match, men jag känner att jag måste göra svensak/engelska uppgiften också.. Sen finns det ingen att gå med, eller rättare sagt. Jag har inte frågat något(A), Åh, helt ärligt, det känns jobbigt att vara utan nils, lixom jag är med han ganska ofta och då vänjer man sig, och sen om man ska vara utan varandra i typ ja vi säger 4 dagar, det känns ju sjukt tungt, i vanligvis så äre ju så men för mig är det jobbigt bara någon enstaka dag. He-he nu tänker väl alla, åh tönt. Men who cares? (:

Jag var tydligen inte ledig imorgon utan det var nästa måndag..suck.. Men vad ska man göra hemma? Sen så har vi ändå bara 1 lektion imorgon så det är rätt så chill. Vet ni vad jag ska göra imorgon förutom skola? Shoppa, och KANSKE ta hål i öronen... jag är jättenervös, och så tänker ni '' nervös för att ta hål i öronen '' ha ha ha.. Men jag hatar verkligen allt som har med att göra hål osv!
Men det går säkert bra, jag får ta med någon som får hålla mig i handen;)

aja, nu ska jag vara social på msn, men vi hörs nog innan jag går och lägger mig, puss!


Kommentarer
Postat av: christine

Hejsan :D Hur äre med dig då??

2010-10-03 @ 17:24:38
URL: http://skatingkikki.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: tack så hemskt mkt söta du!

2010-10-03 @ 17:45:27
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: tack så hemskt mkt söta du!

2010-10-03 @ 17:46:17
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0