I miss u alot

Det är inte så svårt att se vilka som är riktiga vänner och inte!
Det är bara sluta höra av sig och se om dom hör av sig, om inte då vet ser man ju hur intresserad dom är i att umgås med en..
Jag saknar dig, det var alltid roligt att vara med dig.
När jag var med dig kunde jag koppla bort allt runt omkring mig, du var den bästa vännen jag hade, du fanns alltid där om jag behövde prata med någon.
Du var som en extra syster för mig, fick komma och gå osm jag ville hem till er. Det var som ett extra stöd. De var toppen.
Men när jag flyttade försvann våran 11 åriga vänskap, bara helt sådär. Från att vara super tajta till ingenitng.. Vi snackar inte med varandra längre, vi skriver inte ens med varandra på datorn.
Att jag ens accepterade det... Men det är väl som jag sa tidigare, man märker vilka som är riktigta och inte..
Men jag saknar dig.. du var som min syster!


Kommentarer
Postat av: bella

3 terminer hahah! ;o

2010-10-11 @ 21:20:51
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0