So cold

Förlåt förlåt förlåt...åter förlåt... För att vi inte har varit bra på att uppdatera, men det är så att vi har inte haft tid och egentligen ingenting speciellt intressant att skriva. Men vi vill och ska försöka att förbättra! / s&f

Men annars är det okej med er? Det hoppas jag.
Jag mår helt okej, lite sliten efter helgensgalenskaper, jag har varit i obbola och träffat massa trevligt folk faktiskt.
Imorgon vet ni vad som händer då? Jo, jag är ledig, ingen skola för mig, hur skönt som helst. Men, tis då är det skola som gäller igen, och i fredags hade jag ju utvecklingsamtal och det gick faktiskt superbra, förvånad.. Mina omdömen var riktigt bra. Jag vart riktigt chokad, för jag fick först sitta och berätta om vad jag trodde jag låg och hur det gick på lektionerna. Min handledare tittade bara på mig och sa; Det är helt tvärtom, de säger att du sköter dig och du vill, du satsar verkligen.
Ja bara nicka och höll med..he-he. Nää men det var roligt att dom ser att jag verkligen försöker...ibland!

A
ja, nu har jag spelat in några låtar faktiskt... men jag har inte fått ihop något mod att lägga ut det på bloggen, så ni får vänta ett tag till (:

Men nu ska jag kika igenom kommentarer och försöka svara!

Kommentarer
Postat av: bella

gött! det är bra med mig / love bella :*

2010-10-10 @ 18:07:56
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0