26 September 2010

Hej jag har inte skrivit på några dagar och det är mest för att jag inte har haft tid, utan mest ägnat min tid till älsklingen och skolan. Så ja, men jag har ändå inte haft något direkt intressant heller.
I fredags så kom Nils hem till mig, vi tog det lungt åt godis och myste framför tvn, lördagen igår alltså, så var vi på bio och såg INCEPTION. Riktigt bra film, rekommenderas!
Idag, äre söndag..solen lyser..duschen fungerar inte... jadu, ska nog städa lite, behövs verkligen!

Imorgon ska jag försöka fixa en klipptid, mitt hår har blivit nött.. Kommer klippa ganska mkt, ca 5-7 cm, blir ganska kort.. kan visa på någon bild senare!

ex:

ska jag? vågar jag? jag vet inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0