I try...to much..

Hejhej, dagen har varit helt okej. Vi hade ju bara en lektion och det var engelska och vi såg bara på film, satt det kändes helt okej.
Imorgon är det ännu en skoldag som gäller, och jag kan väl säga såhär att det är ingen rolig dag alls.. Klassfoto, idrott, och fler dryga lektioner.. Men det är bara att kämpa!!
Men mår ni bra? Med mig, är det väl helt okej. Rätt slut, redan skoltrött.. Och hur kan det komma sig? (hm..)

Nu för tiden, eller de senaste dagarna, nätan veckorna så har jag varit trött och less, och jag har har faktiskt en metod som jag kan göra för att lugna ner mig och bara slappna av, och det är att sitta skriva av sig eller bara rita av sig, sina tankar osv. ja ni förstår! Det hjälper mig jättemäycket.

Men tillbaka till skolan, vi fick ju skoldatorerna igår och de är super duper bra. I likeeeeeeeeeeeeeeeee.
Men jag är inte direkt datateknisk, så ibland kan man höra mig skrika, att nä datajävel du är sämst osv, ja ni förstår vad jag menar, men det är bara för att jag har svårt att ta det lungt, och vänta. Fast jag vet ändå att allt fixas inte bara på några sekunder... he-he.
I datorn är det inbyggd en kamra, satt man kan filma och spela in också, så då ska jag försöka göra några inspelningar, och vi får väl se om jag lägger ut någon, då jag har mod till det. Men håll utkik.

Nu ska jag fortsätta se idol, så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0